ادم اندام تحتانی و پروتئینوری 4+ برای نفریت لوپوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم اندام تحتانی و پروتئینوری 4+ برای نفریت لوپوس

به عنوان یک نوع رایج از گلومرولونفریت، نفریت لوپوس اغلب با ادم اندام تحتانی و پروتئین همراه است. 4+ پروتئینوری به معنی مقدار از دست دادن پروتئین است بیشتر از 3.0 گرم / 24h.Si کنترل به طور موثر نمی باشد، آن می تواند مشکلات جدی و یا حتی نارسایی کلیه می شود.

پروتئین و نفریت لوپوس

اگر پروتئین به صورت اختلال گلومرولی ایجاد می شود، به نام پروتئینوری گلومرولی. این اتفاق می افتد زمانی که غشای فیلتراسیون گلومرولی است با التهاب، اختلال ایمنی یا اختلال متابولیکی آسیب دیده. شروع به نفریت لوپوسی به واکنش های التهابی در کلیه ها ناشی از رسوب کمپلکس ایمنی نسبت داده، در حالی که واکنش های التهابی ممکن است غشاء فیلتراسیون کلیه و نشت پروتئین آسیب به دلیل ادرار، تشکیل پروتئین . 4+ پروتئینوری نشان دهنده وجود سندرم نفروتیک.

ادم اندام تحتانی و به نفریت لوپوسی

هنگامی که آن را به ادم می آید، فکر می کنم برای اولین بار از احتباس مایعات. زمانی که کلیه ها قادر به فیلتر کردن خون و خارج کننده مایعات اضافی از بدن، مایع اضافی در بدن است که باعث التهاب تجمع می یابد. در واقع، از دست دادن پروتئین همچنین می تواند القاء ادم به خصوص در اندام تحتانی و یا پا، به عنوان آن می تواند کاهش فشار اسمزی پروتئین های پلاسما می شود.

چگونه برای مدیریت این دو مشکل را برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس؟

اگر بیماران می خواهید به سرعت امداد، آنها می توانند برخی از مواد مخدر است که می تواند از دست دادن پروتئین و فعالیت مجتمع های ایمنی را مهار کنند. برای بیماران مبتلا به نفریت لوپوس، استروئیدها مانند پردنیزون، داروهای سرکوب کننده ایمنی، و اغلب به منظور رسیدن به این هدف.

با این حال، تنها از نظر این داروها به اندازه کافی برای کنترل این علائم و درمان ریشه نفریت لوپوس نیست. تنها در صورتی کمپلکسهای ایمنی برداشته شود، این بیماری می تواند اساسا درمان می شود. سلول های بنیادی فقط به عنوان یک درمان است که می تواند کمپلکسهای ایمنی از بین بردن، تنظیم سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از سپرده پیچیده ایمنی و بازسازی ساختار کلیه است. در حالی که کلیه ها کار به طور معمول، ادم و پروتئینوری اعضای پایین تر به طور طبیعی ناپدید می شوند.

با این حال، بدون توجه به آنچه بیماران دارو یا درمان می خواهید را به، باید یک پزشک برای اولین بار در خط و یا GP خود را در جزئیات مشورت کنید.





:: برچسب‌ها: نفریت لوپوس، درمان لوپوس، پروتئینوری 4+ ,
:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: